Je nemyslitelné, aby existoval na našem trhu podnik, který by neměl své vlastní sídlo. Je to tak zařízené, a má to vlastně i svou logiku. Vždyť jak by mohla fungovat nějaká firma, která by nikde nesídlila? Nikdo by nevěděl, kde ji hledat, a ona by pak logicky jenom těžko něco vytvářela a poskytovala kdesi pod širým nebem.
Firemní sídlo je tedy jedním z naprosto nezbytných základů, na nichž každá firma stojí. Nelze se bez něj obejít.
Jenže ono není takové sídlo vždy jenom zdrojem radosti a spokojenosti. Na jeho vzhledu a adrese totiž přinejmenším do jisté míry závisí i podnikatelské výsledky, a když nějaký podnik nemá sídlo ideální, může ho to poškozovat.
Dokážete si to určitě představit. Když taková firma sídlí v pochybnosti vzbuzujícím objektu a na ještě pochybnějším místě, jen tak na ni někdo z možných klientů nevsadí. Na rozdíl od podniků, které se mohou svým vzhledem a lokalitou pyšnit.
A tak by měl kdekdo z podnikatelů nejraději skutečně prestižní sídlo. Jenomže takové si mnozí dovolit jednoduše nemohou. U takových sídel převyšuje poptávka nabídku, a ceny jsou tu tedy vyhnané neskutečně vysoko.
Ale i na to se dá vyzrát. Když někdo ze soukromníků chce, může mít přece i sídlo firmy Brno levně Companiesandoffices. A to v případě, že mu vyhovuje mít jen takové virtuální sídlo.
V takovém virtuálním sídle, neboli cizím objektu, který umožňuje podniku získat tu adresu a některé služby, ale ne plnohodnotně podnikat, se totiž dá zaregistrovat a používat ho tedy jako určitý vývěsní štít, vytvářející o firmě dokonalý obrázek.
Díky takovému virtuálnímu sídlu vypadá každá firma, která ho využívá, v očích veřejnosti daleko lépe. A spíše se jí bude v podnikání dařit. Daleko spíše než někomu, kdo otevřeně ukazuje, že podniká někde, kde to má k dokonalosti hodně daleko. A o podnikatelské úspěchy přece každé firmě jde.